WWW.CHECKENGINE.COM.PL

 DIAGNOSTYKA TWOJEGO SILNIKA

Zadzwoń: +48 788 192 756
serwis@checkengine.com.pl
Adres do wysyłki: AL. HENRYKA 53, 32-500 CHRZANÓW

Opinie naszych Klientów

Radoo
30-12-2014 @ 20:59
Szczere i ogromne podziękowania dla (już teraz) kolegi Sm0kus'a z www.checkengine.com.pl
Wczoraj wybrałem się na oględziny C5 X7 w Niepołomicach i po dojechaniu we wskazane miejsce kolega Tomek już na mnie czekał. Poświęcił mi praktycznie cały dzień na pomoc, która obejmowała również wypad do serwisu a w samym serwisie służył swoją naprawdę głęboką i fachową wiedzą, często szerszą niż pracowników serwisu.

Dzięki niemu dowiedziałem się wielu pożytecznych rzeczy a i sam sprzedający rzeczoną C5 będzie chyba w przyszłości korzystał z fachowości p.Tomka.

Dobrze, że są tacy ludzi, którzy do aut podchodzą z taką pasją i znają ją lepiej niż własną kieszeń.

Sm0kus - przesyłam ogromne podziękowania z Ziemii Lubuskiej.

Źródło
holender, Holandia, ale tak naprawdę Nowa Sól ;)
30-12-2014 @ 20:56
No cóż i ja chcę wyrazić wdzięczność Panu z checkengine z Krakowa jeśli chodzi o moją cytrynkę ,ponieważ po wizytach u trzech innych mechaników chciałem ją oddać na złom. A teraz autko mi śmiga. Pierwszy tzw. fachowiec sprawdzał mi autko komputerem i stwierdził że to zapchany filter paliwa jest przyczyną, ale tego filtra nie mógł znaleźć (bo go nie ma - przyp. webmaster), do drugiego dojechałem w trybie awaryjnym (cały czas świecił AntyPolution Fault i czasami ESP/ASR not funktioning - musiałem auto gasić i zapalać ale dalej jechał), ten gość gdy zobaczył ten samochód stwierdził że auto jest super i nie ma problemu z naprawą, dwa dni i będzie hulał. Jednak po dwóch dniach zadzwoniłem do niego i stwierdził że auto jest do bani i lepiej oddać go na złom (rozebrał i źle złożył pompę wysokiego ciśnienia, regulator ciśnienia paliwa i co tam jeszcze zepsuł to wychodzi mi teraz -a tak jest w olbrzymiej większości przypadków- przyp. webmaster). Trzeci mechanik oczywiście po ponownym sprawdzeniu komputerem zajął się tym komputerem, dobrze że podjechałem lawetą i go zabrałem (już po kontakcie telefonicznym ze Sm0kus'em- przyp. webmaster). Sumując aby dalej nie rozpisywać się na temat nieudolności tych panów, gdyby nie wasze posty nie znalazłbym adresu do Pana Tomka z checkengine z Krakowa.
I to jest ten gość, którego szukałem;
przez telefon bezbłędnie powiedział co w aucie dolega, wycenił, ja wysłałem on naprawił i przysłał, ja zamontowałem i stał się cud auto przekroczyło 6 tysięcy obrotów. Także reasumując jeśli ktoś chce pozbyć się dodatkowych kosztów dzwoncie do niego, to moja rada pozdrawiam tego Pana i dziękuje za wszystkie porady.
plasma, Katowice
30-12-2014 @ 20:48
Polecam wszystkim usługi Tomka. Po pierwsze przemiły i kulturalny człowiek, a po drugie fachowiec jakich mało. Zna się na sprawie, hpiki ogarnia w mig i ogólnie bardzo dobrze zna się na motoryzacji i cytrynach. POLECAM. Bardzo mi pomógł w problemach z C5.

Źródło
mazaq, Kraków
30-12-2014 @ 20:46
Ja również polecam checkengine.com.pl za którą stoi kolega Sm0kus ;) .
Do zrobienia była aktywacja tempomatu w Peugeot 307 - poszło bardzo gładko.
Ja ze swojej strony zatroszczyłem się o zakup niezbędnego hardware (manetka + prosty czujnik do pedału hamulca za 12zł), kolega podłączył do kompa i ruszyło od kopa :)

Źródło
Arek (arekferoza ) z Myśliborza
05-05-2014 @ 20:44
serdecznie witam i polecam do regeneracji pomp hpi firme checkengine z krakowa robia to fachowo i mozna polegac na ich pracy i diagnozie. moje hpi po odpaleniu krecilo normalnie lecz po kilku sekundach pracy wpadalo w tryb awaryjny i stawalo na max 2000 obrotow po regeneracji pompy wysokiego cisnienia w checkengine auto smiga jak talala i nie wymienie je na zadne inne,dzieki takiej firmie jak ta z krakowa.dziekuje.

Źródło
Jacek z Warszawy
25-04-2014 @ 09:35
Polecam firmę Check Engine z Krakowa i Tomka "Sm0kusa" - czarodzieja sytemów HPi.

Kupiłem Citroena C5 2.0 HPi z 2003 r. Od początku miałem problem z silnikiem.
Po przekroczeniu 3000 obr. komputer wywalał "Antipollution fault/ASP-ESR not functioning" i przechodził w tryb awaryjny (max 2000 obr. czasem gasł). Po ponownym uruchomieniu jesli nie przekraczałem 3000 obr./min dało się jeździć. Z czasem, po ok. 5 miesiącach delikatnej jazdy błędy się nasiliły - pojawiały się częściej i wcześniej już przy 2000 obr./min.

(...) zrobiłem diagnostyke lexią a wyniki wysłałem do Sm0kusa. Diagnoza była jednoznaczna - do wymiany regulator ciśnienia paliwa. Regulator zdemontowałem, wysłałem do Krakowa. Niezwłocznie (w ciągu 24 godzin) pocztą zwrotną dostałem regulator regenerowany.

Ponowna diagnostyka wykazała konieczność wymiany czynnika w pompie paliwa (HP) wysokiego ciśnienia. (...) Tomek musiał pomóc gdyż pompę źle zmontowałem - wręcz uszkodziłem przy nieumiejętnym składaniu :oops: . Dopiero jego interwencja zakończyła sprawę - otrzymałem pompę naprawioną i w pełni sprawną.

Teraz mogę cieszyć się jazdą sprawnym smochodem z nielubianym silnikiem HPi.
To braki wiedzy i złe doświadczenia są winne opinii o tym napędzie.
Jeśli jest on obsługiwany przez znajacych się na rzeczy fachowców daje wiele satysfakcji z dynamiki i ekonomiki użytkowania :-)
.

Źródło
CytrynaWLKP ze Śremu
04-03-2014 @ 19:36
Nie napisze nic nowego i bede kolejną osobą, która pochwali Pana Tomka! Trafna, naprawde trafna w 100% diagnostyka samochodu, bardzo dobre podejscie do klienta, krótki czas realizacji, w mojej sytuacji pan Tomek poszedł mi bardzo na ręke wysyłając inny (sprawny) regulator w zamian za mój do regeneracji, który sam wykręciłem dzięki jego instrukcjom. Szczerze polecam, i dziękuje jeszcze raz!! Na pewno nie raz skorzystam jeszcze z usług pana Tomka!

Źródło
Zbychu102 z Wieliczki
11-02-2014 @ 13:34
Polecam usługi Pana Tomka (SmOkus'a). Miałem problem z obrotami w swojej C5 (2.0 16V lpg) i nie mogłem sobie z tym sobie poradzić. Szybko zweryfikował diagnozę wystawioną przez, wydawało mi się, niezłego elektromechanika z Balickiej w Krakowie i zasugerował wymianę przepustnicy a nie czujnika powietrza dolotowego. "Zajęcia praktyczne" potwierdziły słuszność diagnozy Pana Tomka - po wymianie przepustnicy na nową i jej adaptacji autko śmiga aż miło.

Ważne jest również to, że z kontaktem nie ma żadnych problemów, na każde pytanie, nawet o późnej porze nocnej (do czego nie zachęcam :lol: ) uzyskiwałem szybką i rzetelną odpowiedź.
Zbychu

Źródło
Krzysztof (koplaxer) z Krakowa
17-12-2013 @ 15:35
Witam wszystkich.

Polecam w 100% firmę Check Engine i Pana Sm0kusa :-)

Kupiłem Renault Megane Coupe z silnikiem 2.0 IDE z uszkodzonym regulatorem ciśnienia paliwa.
Objawy: Na zimno samochód palił i wszystko ok, ale po rozgrzaniu zapala się "żółta sprężynka". Błąd układu paliwowego - powoduje awaryjne wyłączanie silnika i koniec jazdy. Trzeba czekać, aż silnik się wystudzi.

Szukałem info w necie i trafiłem na to forum. Z racji, że jestem z Krakowa, skontaktowałem się ze Sm0kusem.
Miła i rzetelna obsługa. Przyjechał, zdiagnozował, wymontował i odebrał regulator do regeneracji. Tak jak obiecał - po 3 dniach dostarczył, zamontował i sprawdził wszystko.

Reasumując - po usłudze jak ręką odjął, samochód działa 100% ok.

Źródło
Rafal (CichyEska) z Ska Kamiennej
08-10-2013 @ 10:20
No i dobra, wszystko wskazuje ze regulator cisnienia robil takie cuda. Wymieniony na nowy od Tomka (checkengine.com.pl - przyp. webmaster) i hula bez problemow. Jedynie lambda zostala do wymiany i chyba na tyle wzgledem anti polucje :)

Źródło
Michał z Poznania
19-09-2013 @ 13:03
Bardzo dziękujemy za naprawienie naszej pompy, jak narazie działa bez szwanku.

Jeszcze raz dziekujemy i pozdrawiamy.

via sms
Renata z Knurowa
19-09-2013 @ 10:41
Witam
Panie Tomku chciałam jeszcze raz bardzo serdecznie Panu podziękować za naprawę mojego Cytruska.
Przejechałam się nim autostradą 175 ,autko płynęło hmm przyjemna jazda.
Szczerze byłam bardzo zaskoczona ,gdy ujrzałam Pana stojącego z kluczami przy moim aucie, myślałam że Pan ino przywiózł pompę hmm a tu takie miłe zaskoczenie.
Jeszcze raz Panu z całego serca dziękuję
Pozdrawiam Renata

via email
romektaxi z Gdyni
19-08-2013 @ 13:09
Dziękuje wszystkim za życzliwe podpowiedzi w sprawie mojego problemu. Zamontowałem regulator ciśnienia po regeneracji w Krakowie. Wszystko jest ok, silnik nie gaśnie. Szczególnie dziękuję Sm0kusowi [Tomek z CheckEngine - dop. webmaster] za tak profesjonalne i życzliwe podejście do sprawy. Pozdrawiam.

źródło
CichyEska ze Skarżyska-Kamiennej
01-08-2013 @ 11:01
No i tak...wyjechalismy z zona i dzieciakami do Sianożętów na wakacje....po raz pierwszy od 7 lat...wiadomo praca itd.Zapowiadalo sie super,cieplo, ruch w nocy nieduzy.Zrobilismy okolo 540 km dojezdzajac do Koszalina.Zadowolony bylem bo wyszlo mi w trasie ze spalilem na te 540 km 48 literkow:) czyli 8,8 na setke:)

W Koszalinie dojechalem do stacji paliw poniewaz jakos dziwnie zaczal mi falowac na obrotach jakby paliwo sie konczylo i resztkami gonil....dziwne sie to wydawalo bo komputer pokazywal ze mam jeszcze paliwo na 180 km, ale coz mysle "moze cos mnie tam oszukuje" Podjechalem do dystrybutora i zonk....auto zgaslo.Mysle ,nie ma paliwa.Dolalem do pelna, na rozrusznik i ....probowal zapalic ale tylko na wolnych obrotach ,i w dodatku przerywana praca i gasl.Ponownie probuje a tu tak lapie, nie lapie...jak juz zlapal to sie krztusil a po dodaniu gazu ,gasl.

Rewelacja...30 km do celu,upał jak cholera ,bagaznik pelny a tu nic...pomoc drogowa, holowanie na sztywno do warsztatu w Koszalinie, diagnoza wstepna,cewka zaplonowa.Niedostepna w okolicznych szrotach ,w jakims sklepie 1100 zł nie wiadomo na kiedy bo to specjalne zamowienie.Postawcie sie w mojej sytuacji.Dwoje malych dzieci na pokladzie 600 km od domu ,brak pomyslow :shock: .Pierwsze co mi przyszlo do glowy po tej wstepnej diagnozie to laptop i alledrogo.pl.Tam nastepny szok,nawet jednej cewki...

Kolejna mysl,ratunek na forum. Dzwonie do SmOkuS-a (tu wielki ukłon w jego stronę) opisuje objawy, konsultacja telefoniczna z mechanikiem i co? To chyba nie cewka...pomysl kolejny palimy HPI z plaka. Rura od przeputnicy na bok plak do kolektora dolotowego i krecimy. Brummm ,pali...No to nie cewka, ale na plaku do domu nie zajade. Mechanik robi co Tomek kaze, cisnienie w rampie z pompy z baku 0 bar. Upsss. Naciskamy zawor upustowy za pompa WC i bez obrazy dla starszych babek ale mocniej sikaja... :-x pompa w baku chodzi, zdejmujemy wezyk, przekrecam zaplon i co? Nawet kropelki. Wstepnie, walnieta pompa w baku ale dopiero w poniedzialek beda robic.

Koniec koncow do Sianozetow sie dostalismy i urlopujemy, mamy 10 dni na to zeby go naprawili,a po 9 dniach zaczne sie martwic co dalej. :-| Podziekowania dla SmOkuS-a za pomoc, nie bede musial wydac pieniedzy na bezskuteczna naprawe. Jak juz panowie w warsztacie sobie ogarna moj dupowoz to napisze co konkretnie sie stalo.Ot i taki urlop mi sie zdarzyl.

źródło



Gdyby nie Tomek z checkengine.com bylbym biedniejszy o 1100 zl, a nie jestem, za co bardzo mu dziekuje, a bogatszy o nowa zupelnie nie potrzebna cewke zaplonowa, oraz o tysiace zapewnien ze strony pseudo mechanikow, ze wszystko bedzie ok itd, podczas gdy pojecia nie mieli za co sie zabrac.

źrodło
Machos ze Skierniewic
01-08-2013 @ 09:03
Minął miesiąc od wymiany regulatora ciśnienia paliwa, ale nie chciałem wcześniej pisać, żeby nie zapeszyć. Wolałem poczekać, by ocenić jak auto się sprawuje.

Problem z moją C5 HPI zaczął się miesiąc przed wyjazdem na wakacje, a tym razem celem była Hellada, a tu szarpanie silnika, nierówna jazda, obroty latały i zdarzało się, że silnik gasł. Takim samochodem bałem się jechać. Cytryna ma już lat 11, rocznik 2002.

Kiedy trafiłem na wpisy Sm0kusa na forum, wpisy o nim innych użytkowników, to nie miałem cienia wątpliwości, żeby skorzystać z jego usług. Rzeczywiście dzisiaj nie jest problemem wydać masę pieniędzy, tylko najgorsze, że nic z tego nie wynika, a już najgorzej jak "fachowcy" popsują. Wsiadłem więc w samochód, pojechałem do Sm0kusa [Tomek z CheckEngine], a wróciłem autem już bez szarpania i gaśnięcia silnika. Przejechałem prawie 5000 km, a trochę podczas wakacji pokręciłem na obrotach moje HPI. (...)

źródło
Michał (ananmipi) z Leszna
14-07-2013 @ 22:24
Dzien Dobry Panie Tomku. Chcialbym podziekowac za okazana pomoc, celne zdiagnozowanie problemu i poki co skuteczna regeneracje.

via SMS


dzien dobry. to co wyczynia pan checkengine z krakowa to coś niesamowitego... wyleczył moja cytrynke w 4 minuty dokonujac trafnej diagnozy po czym w 3 dni robocze dodam dzieli nas 500km z wysyłka odsyłka otrzymałem naprawiony regulator cisnienia pompy paliwa gdzie mistrzowie diagnozy z serwisu najchetniej wymienili by mi cała pompe... panie tomku dziekuje i bedzie pan pierwsza osoba z która sie skontaktuje w razie trudniejszego problemu. pozdrawiam. dziekuje. michał

źródło
tymote z Torunia
14-07-2013 @ 22:23
Witam
Tez stalem sie wlascicielem Citroena C5 z motorem 2.0hpi. Po zakupie auto jezdzilo super , Po niecalych 2 tyg. auto po odpaleniu jakos dziwnie sie zachowywalo czuc bylo jakis zapach nieprzepalanej benzyny , no a nastepnie po przekroczeniu 2 tys obrotow , zalaczal sie tryb awaryjny.

Po przekopaniu forum zdalem sobie sprawe ze moze to byc pompa paliwa badz reg. cienienia
Jako ze chcialem zminimalizowac koszty , kupilem jakas okazyjnie tania Pompe paliwa na allegro Zamontowalem (miala byc w 100% sprawna) i auto nie chodzi dalej to samo.

Tak wiec postanowilem Skontaktowac sie z kolega sm0kusem.
Od razu zauwazylem ze czlowiek zna sie na tym co robi , opisalem mu objawy i juz mialem wstepna diagnoze

Tak wiec wyslalem pompe , wrocila bardzo szybko , naprawiona(uszkodzona mebrana)zamontowalem i auto od razu pracowalo jak trzeba
znikl tryb awaryjny auto ciagnie super!!
Zaluje ze od razu nie wyslalem jej do Kolegi tomka z checkengine, zaoszczedzilbym sobie pieniedzy i nerwow :-)

Tak wiec z cala stanowczoscia polecam Firme checkengine, i kolege Sm0kusa

źródło
ela2003 z Jaty
12-07-2013 @ 22:30
Witam ! jak odpala i gaśnie na gorącym silniku to tylko sm0kus (Tomek z CheckEngine - dop. webmaster) pomoże - szybko sprawnie i bez straty czasu i pieniędzy. Moja C5 2.0 HPi dziś już zamruczała jak mały kociak i płynie.... A wszystkie ASO omijać dalekim łukiem - dyletanci, albo .... nie mają pojęcia o tym motorze.

źródło
Mariusz z Sosnowca
18-06-2013 @ 09:43
"Nie wierze! Ale to już (silnik nagrzał się do nominalnej temperatury - przyp. webmaster), powinien się wyłączyć, a jedzie... i teraz to jest jazda!"

Wczoraj wykonaliśmy pierwsza reanimacje regulatora w pojeździe 2.2 direct Opel Signum 2004 rok. Wszystko działa jak należy. Czekamy na oficjalna opinie klienta, ale pierwsze "słowa" uznania już za Nami.


Jest i feedback:
"Widzę, że część mojej wypowiedzi zamieścił Pan w dziale opinie, ale to wszystko prawda, naprawa wykonana bardzo profesjonalnie szybko bez zbędnych komplikacji. Dla osoby znającej się na rzeczy wystarczył opis słowny przez telefon i znalezienie usterki, a nie kombinowanie przez ponad miesiąc z komputerami i czym się jeszcze dało. Ponadto Pan ten sam osobiście przywiózł mi regulator do domu, co mi jeszcze nigdy się nie zdarzyło. Dlatego w pełni polecam usługi owej firmy."

via email
Małgorzata z Ostrowa Wielkopolskiego
17-06-2013 @ 14:33
Miło mi poinformować, że autko z sukcesem zostało złożone i co najważniejsze odpala, jeździ a nawet w odpowiednich warunkach i przy pewnej prędkości płynie... ;) [...]

Dziękuję za fachową pomoc i żałuję tylko, że od razu do Pana tych części nie wysłałam - byłoby o 1 miesiąc mniej stresów. W przyszłości będę wiedziała gdzie szukać pomocy - oczywiście wolałabym nie, ale kontakt z taaakim fachowcem !!!! to doprawdy przyjemność.

via e-mail


"Witam
trochę czasu upłynęło, ale w końcu znowu mam sprawne autko.. Problem tkwił w uszkodzonym regulatorze - tak jak w większości opisywanych na forum przypadków. I tak jak w tych opisywanych przypadkach nieoceniona okazała sie pomoc Sm0kusa - czyli jeszcze raz dzieki dla Pana Tomka z checkengine.com.pl Dobrze że są tacy fachowcy jak On, bo niestety większość mechaników z mojego terenu na sam dżwięk słow Citroen C5 Hpi jakoś dziwnie reagowała :)
Póki co mam nadzieję, że moje problemy z autkiem się skonczyły i teraz już tylko będzie sama przyjemność z jazdy :)
Wszystkim użytkownikom HPi-ków (i sama juz też o tym będę pamiętać) w przypadku problemów ze swoimi autkami gorąco polecam kontakt z Tomkiem z checkengine.com.pl

Źródło
Kalisio z Żor
02-06-2013 @ 03:16
"Witam

Chciałbym serdecznie polecić firmę checkengine z Krakowa , miałem problem z silnikiem 2.0 HPI przez tel. dobrze zdiagnozowali problem, przyjechali pod adres i uporali się w 2 godziny z problemem. Dodatkowo zdiagnozowali inne usterki, które tydzień później potwierdził mechanik. W ciągu miesiąca zrobiłem już 10 tys km bez żadnych problemow.

Naprawdę polecam."

Źródło
Hudson z Opola
18-05-2013 @ 13:16
"(...) Tomek z checkengine.com.pl znany wam (forumowiczom) jako Smokus. Człowiek, który od pierwszego kontaktu telefonicznego zaskoczył mnie życzliwością i chęcią pomocy. Trafna diagnoza telefoniczna utwierdziła mnie w przekonaniu, że warto mu zaufać, bo chłop zna się na HPi i ma szeroką wiedzę o motoryzacji, mechanice i technologii. Komu chciałoby się jechać z Krakowa do Opola, by naprawić francuza? Jemu to sprawiło wielką przyjemność - takie mam wrażenie. Z mojej strony 100% zadowolenie z naprawy i jazdy odrodzoną cytryną.

Na początek krótka przejażdżka z komputerem, diagnoza i wiemy co mamy robić - regulator ciśnienia (o szczegółach może napisze Smokus, bo ja nie znam się na parametrach). Po 2 godzinach robota zrobiona i czas na testową jazdę. Parametry na Lexii - idealne. Wieczorem zrobiłem trasę do Katowic - to była pierwsza od zakupu jazda z czystą przyjemnością, bez szarpania, bez ryku silnika, bez stresu czy wyskoczy błąd.

Nie przypuszczałem że moje auto pociągnie 190, a pociągnęło i można było jeszcze. Dziękuję Ci Tomku za wskrzeszenie C5-tki i radość z jazdy. Wszystkim posiadaczom C5 HPi w przypadku usterki polecam kontakt z Tomkiem Sm0kus checkengine.com.pl - zaoszczędzicie na czasie i na kasie. Pozdrawiam."

Źródło
almark z Marek (k. Warszawy)
05-04-2013 @ 21:17
"Panowie mam C5 HPI ile nerw zjadłem w sprawie wadliwego regulatora tyko sam wiem, na forum wiele gadki na ten temat i w sumie niewiele z tego wychodzi.

Szanowni posiadacze C5 HPI w Krakowie jest firma checkengine która naprawdę profesjonalnie robi i ma opanowany temat, regeneracji regulatora ciśnienia oraz pomp WC.

Polecam, ja osobiście nie zawiodłem się, a takie zaangażowanie i odpowiedzialność za wykonaną robotę trudno teraz spotkać, jeszcze raz polecam firma checkengine."

Źródło
Qbek z Dłutowa
11-02-2013 @ 22:55
"Ja ze swojej strony jeśli chodzi o regenerację pompy wysokiego ciśnienia polecam Sm0kus'a (CheckEngine.com.pl - dop webmaster). Pompa zregenerowana (z tego co mi wiadomo wymienione dwie membrany) działa jak nowa. Bardzo dobry kontakt, szybko i sprawnie. Mam pełne zaufanie do kolegi."

Źródło

sklepzkamerami.pl monitoring, cctv, wideodomofony, domofony